Red and Rainy…


Hello Fashionistas,

since I have been here in London my style has changed a little bit (or at least this is what my friend says…), but in a good or a bad way? 

Personally, just being in a big city and being exposed to so many styles, just makes me wanna dress in so many different ways, I can’t even describe.

One of the things that I started to appreciate more, since I moved here, is all kinds of amazing hairdo. Meeting people that challenge every day their skills to improve their Bohemian looks, is something that I found only in this amazing city…

Today I choose to focalize this look on my new Front Row‘s coat, that with this color gives me a little energy, even on a rainy day (while we where forced under a bridge to shoot the outfit). 

What do you think?

Ciao Fashionistas, 

da quando sono qui a Londra, il mio stile è cambiato un po’ (o almeno questo è quello che dicono i miei amici…), ma in meglio o in peggio? 

Personalmente, solo di essere in una grande città e di essere esposti a così tanti stili differenti, mi fa venire voglia di vestire anche in modo più alternativo.

Una delle cose che ho iniziato ad apprezzare di più, da quando mi sono trasferita qui, è tutti i generi diversi di incredibili pettinature. Conoscere persone che sfidano ogni giorno le loro competenze per migliorare il loro aspetto rendendolo spesso più Bohémienne, è qualcosa che ho riscontrato solo in questa splendida città … 

Oggi ho scelto di focalizzare il look sul mio cappotto nuovo di Front Row, che con questo colore mi dato un po ‘di energia anche in una giornata piovosa come questa, (mentre siamo stati obbligati a scattare queste foto al riparo sotto a un ponte). Cosa ne pensate di questo Outfit?

 PH: Molly Dye

I was wearing:

 

HUNTER BOOTS

RIVER ISLAND BAG

FRONT ROW COAT

RUM JUNGLE PANTS

PRIMARK NECKLACE

 

 

XOXO from London

Arianna Pianca

http://www.thefashiometer.com

Advertisements

One Comment Add yours

  1. Veronica says:

    Mi piace davvero tanto il tuo stile e poi la collana di Primark è deliziosa! 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s